W Polsce o wysoką pozycję sprzedażową w branży odzieżowej rywalizuje naprawdę wiele podmiotów. Wystarczy wymienić chociażby Cropp sklep lub rozwijający się dynamicznie od wielu lat Top Secret sklep. Można jednak powiedzieć, że wszystkie marki stosują bardzo podobne podejście promocyjne. croppPromocja najważniejsza podczas sprzedaży ubrań Po pierwsze Cropp sklep ma nazwę wysoce zamerykanizowaną prowadzącą docelowo do uzyskania większej renomy wśród nastolatków. Top Secret sklep stosuje podobne założenie, dając mnóstwo promocji w środowisku internetowym, aby obniżyć tym samym koszty stacjonarnego funkcjonowania jednostek sprzedażowych. Marketing w przypadku marek odzieżowych polega na kreowaniu wielu interesujących wzorów, ciekawym podejściu do nazw kolekcji, kontakcie mailowym z klientami. Czasami kupony rabatowe da się wydrukować ze strony www wybranej sieci, a później pokazać je w sklepie, aby kupić taniej. Dobre działania marketingowe zwiększają potencjał sprzedaży Różnicowanie form docierania do klienta to świetny sposób zwiększenia ogólnych przychodów. Widać wyraźnie, że notowanie spółek akcyjnych z branży opierają się kryzysom, dlatego omawiane pomysły są skuteczne długoterminowo.